- Urząd Gminy
- Referaty
- REFERAT FINANSOWY (FN)
REFERAT FINANSOWY (FN)
REFERAT FINANSOWY
Skład:
kierownik referatu - skarbnik gminy, pełniący jednocześnie funkcję głównego księgowego budżetu,
mgr Regina Kachniarz
telefon - 756106260
podinspektor mgr Agnieszka Michałczak-Kawa
telefon - 756106256
inspektor mgr Monika Roszkowiak
telefon - 756106284
podinspektor mgr Natalia Maurer
telefon - 756106284
inspektor mgr Agnieszka Baran
telefon - 756106462
referent mgr Aleksandra Niepielska
telefon - 756106462
inspektor mgr Roksana Kozielec
telefon - 756106462
podinspektor mgr Marcelina Gajdosz
telefon - 756106462
podinspektor mgr Karolina Pocha
telefon - 75-610-6256
Do zadań i kompetencji referatu Finansowego należy prowadzenie gospodarki finansowej gminy. Działania te w szczególności polegają na :
1) opracowywaniu projektu budżetu oraz nadzorze nad jego realizacją,
2) wykonaniu budżetu, prowadzeniu analiz dochodów i wydatków gminy,
3) naliczaniu i pobieraniu podatków i opłat lokalnych oraz prowadzeniu kontroli w tym zakresie,
4) windykacja należności,
5) wykonywaniu kontroli ubezpieczenia OC rolników i budynków rolniczych oraz wymierzaniu opłaty za niespełnienie tego obowiązku,
6) sprawowaniu nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,
7) prowadzeniu rachunków wpływów i wydatków budżetowych,
8) prowadzeniu ewidencji składników mienia komunalnego gminy oraz ewidencji zmian w tym zakresie,
9) prowadzenie rejestrów umów z zakresu zamówień publicznych,
10) wydawaniu zaświadczeń o stanie majątkowym,
11) opracowywaniu wieloletnich planów finansowych gminy,
12) współpracy z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankami.
INFORMACJE I SPRAWOZDANIA: