- Urząd Gminy
- Praca w urzędzie
OGŁOSZENIE O NABORZE
OGŁOSZENIE O NABORZE
WÓJT GMINY KAMIENNA GÓRA
ogłasza II nabór na wolne stanowisko kierownicze
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Kamiennej Górze
1. Liczba lub wymiar etatu: pełny etat.
Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze, Aleja Wojska Polskiego 10a, 58-400 Kamienna Góra.
2. Główny zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
1)Kierowanie Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze i reprezentowanie jednostki na zewnątrz.
2) Prowadzenie wszystkich spraw wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.
3) Odpowiedzialność za całokształt zadań oraz prowadzenie gospodarki finansowej GOPS.
4) Realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz potrzebami.
5) Składanie Radzie Gminy sprawozdań z działalności GOPS oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
6) Przygotowywanie projektów uchwał oraz innych materiałów przedkładanych organom gminy.
7) Realizacja przez GOPS zadań własnych oraz zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
8) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze Skarbnikiem Gminy.
9) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawną realizację zadań.
10) Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach określonych w ustawie o pomocy społecznej oraz w pozostałych sprawach przekazanych do prowadzenia w GOPS.
11) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.
12) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, fundacjami, stowarzyszeniami w celu realizacji zadań pomocy społecznej.
13) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.
3. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie: wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2021.2268 t.j.).
6) Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społeczne.
7) Pozostałe wymagania konieczne: znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o świadczeniach z funduszu alimentacyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe:
1) Przedstawienie koncepcji funkcjonowania GOPS.
2) Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu pracowników.
3) Dokładność, komunikatywność, odpowiedzialność.
4) Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów.
5)Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kserokopie / skany świadectw pracy;
4) kserokopie / skany lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);
6) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
7) oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do kandydata żadne postępowanie karne lub karno-skarbowe;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych z klauzulą informacyjną;
10) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
11) dowód osobisty do wglądu.
W przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
6. Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
Dokumenty należy składać lub przesyłać (liczy się data wpływu do urzędu gminy) do dnia 12 maja2023 r. do godz. 15.30na adres:
Urząd Gminy Kamienna Góra
ul. Aleja Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra
w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie„Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze”.
Mail: urzad@gminakg.pl
Dokumenty złożone po terminie podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego etapu naboru. Kandydaci zostają powiadomieni o odrzuceniu oraz o możliwości odbioru dokumentów aplikacyjnych. Po upływie wyznaczonego terminu nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie, czasie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 75 610 62 83. Z Regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Kamienna Góra (pok. 302) oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy – Zarządzenie Nr 56/2020Wójta Gminy Kamienna Góra z dnia 7.10.2020 r.
Wójt Gminy /-/ Patryk Straus |
Kamienna Góra, dnia 27.04.2023 r.
powrót...

Link otwiera się w nowym oknie

Link otwiera się w nowym oknie
Opublikowana przez D. Sowa dnia 27.04.2023. Wygasa 30.09.2023. Odsłon 16619
