- Urząd Gminy
- Praca w urzędzie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE
WÓJT GMINY KAMIENNA GÓRA
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Referent ds. gospodarki odpadami komunalnymi i nieruchomości
Liczba lub wymiar etatu: pełny etat.
Miejsce wykonywania pracy: Referat Komunalny, Rolnictwa i Ochrony Środowiska - Urząd Gminy Kamienna Góra ul. Aleja Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra.
Główny zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
1. Utrzymanie porządku i czystości w gminie:
Prowadzenie spraw określonych przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach:
1) opracowywanie niezbędnych dokumentów zapewniających sprawną realizację obowiązków w zakresie wykonania ustawowych zadań gminy (np. uchwały, dokumentacje, przetargowe, umowy,itp),
2) nadzorowanie realizacji i aktualizacja regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie,
3) prowadzenie planowanych i doraźnych działań kontrolnych w tym zakresie przy współudziale (kontrole w terenie) ze stanowiskiem prowadzącym sprawy gospodarki komunalnej lub stanowiskiem d/s deklaracji odpadowych (odpady stałe),
4) inicjowanie i współorganizowanie działań w zakresie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i wielkogabarytowych oraz prowadzenie działań edukacyjnych i informacyjnych w tym zakresie,
5) prowadzenie ewidencji i analizy kosztów systemu gospodarki odpadami komunalnymi,
6) prowadzenie ilościowo-rodzajowej analizy funkcjonowania systemu gospodarki odpadowej (ewidencja kart odpadów i raportów),
7) przygotowywanie zleceń na dodatkowe usługi z zakresu gospodarki odpadami, np. likwidacja dzikich wysypisk, zakup niezbędnych materiałów, itp,
8) sporządzanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi (w formie dokumentu publikowanego na BIP-e),
9) przygotowanie i przeprowadzenie akcji tzw. „wystawka”,
10) kontrole w ramach gospodarki odpadowej : kompostowników, właściwej segregacji itd.
11) stwarzanie warunków do wykonywania prac związanych z utrzymaniem porządku na terenie gminy poprzez w.in.:
a) określenie wykonawcom wymogów związanych z uzyskaniem zezwolenia na świadczenie usług określonych ustawą wraz z wydawaniem stosownych zezwoleń i kontrola ich realizacji,
b) prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń.
12) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu gminy (wymiana informacji, interwencje, uzgadnianie harmonogramów, itp.),
13) gromadzenie danych ewidencyjnych umów na odbiór odpadów komunalnych ciekłych od właścicieli i zarządców nieruchomości, a przekazywanych przez świadczących te usługi – prowadzenie w tym zakresie doraźnych kontroli przy współudziale prowadzącego ewidencję szamb,
14) planowanie rzeczowo-finansowe zadań z zakresu prowadzonych spraw,
15) sporządzanie wymaganych sprawozdań (w tym rocznego sprawozdania Wójta dla Marszałka Województwa Dolnośląskiego, Baza BDO i WIOŚ-u ) i informacji oraz weryfikacja sprawozdań przedsiębiorców,
16) prowadzenie strony internetowej dot. systemu gospodarki odpadami w gminie,
17) prowadzenie akcji informacyjnych i edukacyjnych na terenie gminy – konkursy, ulotki i inne informacje dot. problematyki „odpadowej”,
18) nadzór nad realizacją ustawowych obowiązków właścicieli w zakresie utrzymania porządku i czystości w obrębie nieruchomości i przyległych chodników – prowadzenie działań kontrolnych, informacyjnych i przypomnień w tym zakresie,
19) nadzoruje zabezpieczenie właściwego rozmieszczenia pojemników do segregacji odpadów komunalnych na terenie gminy wraz z właściwym funkcjonowaniem obowiązującego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w gminie,
2. W zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych:
1) opiniowanie w sprawach związanych z rekultywacją i zagospodarowaniem terenów (udział w przeglądach),
2) wnioskowanie i opiniowanie w sprawach przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze, leśne i nieleśne.
3. Podziały i rozgraniczenia - Prawo geodezyjne i kartograficzne:
1) prowadzenie postępowań z zakresu rozgraniczenia nieruchomości - na wniosek strony i z urzędu,
2) naliczanie opłat z tytułu poniesionych kosztów rozgraniczenia nieruchomości.
4. Gospodarka gruntami:
1) Prowadzenie spraw związanych z przejęciem nieruchomości do zasobu mienia komunalnego min. sprawy związane z komunalizacją mienia.
2) Wykonywanie czynności administracyjnych dotyczących regulowania stanu prawnego posiadania i użytkowania nieruchomości byłych jednostek uspołecznionych i osób fizycznych, w zakresie przypisanym organowi gminy.
Wykształcenie: średnie / wyższe.
Wymagania niezbędne:
-
znajomość przepisów w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy Kodeks cywilny – Księga I i II.
-
posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B,
-
posiadanie samochodu osobowego,
-
znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
-
umiejętność obsługi MS Office,
-
zdolność szybkiego przyswajania informacji, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych i pod presją,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
spełnianie kryteriów wynikających z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych (z zastrzeżeniem, iż o w/w stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. O pracownikach samorządowych).
Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,
-
odpowiedzialność, uczciwość i rzetelność w działaniu,
-
pisemna swoboda wypowiedzi,
-
dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu,
-
umiejętność rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista, bezstronność,
-
umiejętność obsługi programów komputerowych na stanowisku (m.in.Word, Excel),
-
umiejętność pracy w zespole oraz organizacja pracy zespołowej,
-
komunikatywność, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, dokładność, sumienność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kserokopie / skany świadectw pracy;
4) kserokopie / skany lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (w razie potrzeby oryginały do wglądu dla Komisji Rekrutacyjnej);
6) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
7) oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do kandydata żadne postępowanie karne lub karno-skarbowe;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych wraz z klauzulą informacyjną;
10) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
11) dowód osobisty do wglądu.
W celu sprawdzenia kompetencji pracownika, zastrzegamy sobie prawo, do zawarcia umowy na okres próbny i ewentualnych umów na czas określony. Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej. W przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
Dokumenty należy składać lub przesyłać (liczy się data wpływu do urzędu gminy) do dnia 27 grudnia 2021 r. do godz. 10.00 na adres:
Urząd Gminy Kamienna Góra
ul. Aleja Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra
w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Referenta ds. gospodarki odpadami komunalnymi i nieruchomości ”.
Mail: urzad@gminakg.pl
Dokumenty złożone po terminie podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego etapu naboru. Kandydaci zostają powiadomieni o odrzuceniu oraz o możliwości odbioru dokumentów aplikacyjnych. Po upływie wyznaczonego terminu nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie, czasie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 75 610 62 83. Z Regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Kamienna Góra (pok. 302) oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy – Zarządzenie Nr 56/2020 Wójta Gminy Kamienna Góra z dnia 7.10.2020 r.
|
Wójt Gminy /-/ Patryk Straus |
Kamienna Góra, dnia 10.12.2021 r.
powrót...

Link otwiera się w nowym oknie

Link otwiera się w nowym oknie
Opublikowana przez D. Sowa dnia 10.12.2021. Wygasa 31.05.2022. Odsłon 15343
