NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE (wygasły...)

WÓJT GMINY KAMIENNA GÓRA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY
REFERENT d/s INFORMATYKI

Liczba etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kamienna Góra

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA W/W STANOWISKU

1.Informatyka

1.1.Wymagania

a)Znajomość aktów prawnych dotyczących informatyki w administracji publicznej: - ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.Nr 64,poz. 565,wraz z późn. zm.), oraz rozporzadzeń wykonawczych do tej ustawy,

-ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, wraz z późn,. zm.),

-Znajomość aktów prawnych dot. ochrony danych osobowych, tj. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 101,poz.926, wraz z późn. zm).

b)Umiejętność pracy z pakietami biurowymi OpenOffice, MS Office.

c)Znajomość systemów operacyjnych: Windows 98, Windows XP Professional na poziomie zaawansowanym.

d)Umiejętność obsługi i konfiguracji urządzeń peryferyjnych komputerów: drukarki, skanery, czytniki kart.

e)Znajomość podstaw serwerowego systemu operacyjnych: Suse Linux Enterprise Server 10 lub podobnym.

f)Znajomość zagadnień funkcjonowania sieci komputerowej w środowiskach Windows i Linux.

g)Znajomość zagadnień obsługi systemów CMS oraz podstawy HTML.

h)Umiejętność konfigurowania sieciowych usług drukowania i współdzielenia zasobów.

i)Znajomość zasad stosowania podpisu elektronicznego kwalifikowanego i niekwalifikowanego.

j)Znajomość reguł bezpieczeństwa w korzystaniu z komputera w sieci komputerowej.

k)Umiejętność myślenia analitycznego w zakresie rozwiązywania problemów w funkcjonowania systemów informatycznych.

l)Znajomość języka angielskiego w zakresie czytania i rozumienia dokumentacji technicznej i terminologii specjalistycznej.

1.2.Zakres zadań.

a)Zarządzanie "System Obiegu Dokumentów i Spraw"

b)Przyjmowanie korespondencji przychodzącej, wydawanie potwierdzeń, obsługa korespondencji wychodzącej.

c)Wprowadzanie korespondencji do systemu i przekazywanie na stanowiska pracy, nadzorowanie obiegu korespondencji.

d)Udostępnianie informacji o stanie załatwianych spraw.

e)Tworzenie i wydruk raportów.

f)Tworzenie i nadzorowanie działania rejestrów kancelaryjnych.

g)Obsługa dokumentów podpisanych elektronicznie.

h)Wspomaganie pracowników w zakresie obsługi systemu.

i)Tworzenie i zabezpieczanie kopii archiwalnych systemu.

j)Zarządzanie ochroną danych osobowych.

2.Archiwum

2.1.Wymagania.

a)Znajomość instrukcji kancelaryjnej ze szczególnym uwzględnieniem zasad postępowania z dokumentami.

b)Znajomość zasad stosowania Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.

2.2.Zakres zadań.

a)Przyjmowanie do archiwum zakładowego akt z jednostek organizacyjnych urzędu gminy, kontrola przygotowania przekazywanych akt, kontrola zgodności ze spisami zdawczo-odbiorczymi, nadanie indeksów archiwalnych przyjętym aktom,

b)Okresowe przeglądanie akt przechowywanych w archiwum pod względem upływu okresu ich przechowywania, ocena i kwalifikacja akt do brakowania, przygotowanie dokumentacji i wystąpienie z wnioskiem do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie akt niearchiwalnych, uwzględnienie zaleceń Archiwum Państwowego i wydzielenie akt przeznaczonych do brakowania,

c)Przekazywanie kopii spisów przyjmowanych akt kat. A do Archiwum Państwowego, oraz okresowe przekazywanie wskazanej dokumentacji do Archiwum Państwowego.

d)Przeprowadzanie okresowej likwidacji wybrakowanych akt przy współpracy z firmą zewnętrzną.

e)Wyszukiwanie i udostępnianie zasobów archiwum na potrzeby pracowników urzędu i jednostek zewnętrznych,

f)Prowadzenie ewidencji spisów zdawczo-odbiorczych oraz ewidencji wypożyczeń akt.

Wykształcenie

WYŻSZE : KIERUNEK INFORMATYCZNY lub średnie z kontynuacją ostatniego roku studiów

- PREFEROWANY STAŻ 3 LATA

Wymagania konieczne:

* dokładność,
* systematyczność,
* dyspozycyjność,
* spełnianie kryteriów wynikających z art.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych: (tekst jednolity Dz.U.2001 r. Nr 142 poz.1593, wraz z późn.zm.)
* znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym,(tekst jednoslity Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591 wraz z późn.zm.)
* znajomość przepisów obowiązujących na danym stanowisku pracy, umiejętność obsługi i
* znajomość systemów informatycznych oraz zasad wymienionych w pkt.1.1.i 2.1. wskazanych w ogłoszeniu o naborze.
* możliwość podjęcia pracy w terminie do 1 m-ca od daty rostrzygnięcia naboru.

Wymagania pożądane:

* odporność na stres,
* zdolności organizacyjne,
* komunikatywność,
* łatwość nawiązywania kontaktów,
* umiejętność pracy w zespole,
* udokumentowanie umiejętności i doświadczenia w zakresie informatyki

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

* kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
* oświadczenie o niekaralności i o tym, że nie toczy się w stosunku do niego żadne postępowanie karne,
* kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( zał.nr 1 do
* Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006 r.Dz.U.Nr 125 poz. 869) ,
* życiorys – (CV),
* list motywacyjny,

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. z 2002 r. Nr 101, 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Dokumenty należy składać osobiście w terminie do dnia : 19.03.2008 r. wtorek, do godziny 15 – tej w siedzibie Urzędu Gminy Kamienna Góra Al.Wojska Polskiego 10 , 58-400 KAMIENNA GÓRA Sekretariat, pok. 201 I piętro z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w UG w Kamiennej Górze - referent d/s informatyki"

Inne informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.

Oferty odrzucone , do obioru w terminie 3 dni od daty ogłoszenia wyników naboru ( po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 075 744 4031.

Wójt
Stanisław Szmajdziński
powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez D. Sowa dnia 06.03.2008
Opublikowana przez D. Sowa dnia 06.03.2008. Wygasa 20.03.2008. Odsłon 3
Drukuj treść ogłoszeniaLink otwiera się w nowym oknie
Początek strony