OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE (wygasły...)


ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA W/W STANOWISKU


W zakresie prowadzenia spraw dotyczących informatyki:

1.1.Wymagania

a)Znajomość aktów prawnych dotyczących informatyki, a w szczególności:

* ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.Nr 64,poz. 565,wraz z późn. zm.), oraz rozporzadzeń wykonawczych do tej ustawy,
* ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, wraz z późn,. zm.),

b)Znajomość aktów prawnych dot. ochrony danych osobowych, tj. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 101,poz.926, wraz z późn. zm).

c)Znajomość języka angielskiego w zakresie czytania i rozumienia dokumentacji technicznej i terminologii specjalistycznej.

d)Umiejętność pracy z pakietami biurowymi OpenOffice, MS Office.

e)Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania w systemach windows i linux.

f)Znajomość budowy komputera osobistego typu PC, znajomość zasad doboru podzespołów.

g)Znajomość systemów operacyjnych: Windows 98, Windows XP Professional, Linux Opensuse 10, Suse Linux Enterprise Desktop 10,

h)Znajomość serwerowych systemów operacyjnych: Novell Netware 6.x, Suse Linux Enterprise Server, Windows 2003 Serwer, Freesco,

i)Znajomość protokołów sieciowych TPC/IP,

j)Umiejętność konfigurowania dowolnych systemów operacyjnych do pracy w sieci komputerowej w trybie DHCP oraz ze statycznym przydzielaniem adresów,

k)Umiejętność konfigurowania oprogramowania klienta Netware oraz zastosowania oprogramowania ZEN Works w zarządzaniu komputerami klienckimi,

l)Znajomość budowy i konfigurowania sieci komputerowych w standardzie ethernet,

m)Umiejętność projektowania, doboru urządzeń, okablowania i wykonania sieci ethernet, znajomość norm kategorii okablowania 5e oraz 6,

n)Umiejętność konfigurowania sieciowych usług drukowania, obsługi drukarek.

o)Znajomość standardu html, php oraz systemów CMS,

p)Umiejętność pracy w trybie tekstowym systemów windows oraz linux, znajomość zasad pisania skryptów dla systemów linux, znajomość konsolowych poleceń systemowych dla systemów operacyjnych,

q)Znajomość zasad archiwizacji danych w zakresie stosowanych urządzeń oraz strategii archiwizacji,

r)Umiejętność instalacji i konfigurowania serwerowych usług systemowych: DHCP, FTP, APACHE, TOMCAT, FIREBIRD, MYSQL, SHH,

s)Znajomość baz danych SQL, umiejętność zastosowania języka sql w zakresie zarządzania bazami danych ; projektowanie struktury, wykonywania zapytań, konstruowanie kwerend, tworzenia formularzy i raportów,

t)Znajomość zasad działania i konfigurowania routerów sieciowych programowych oraz sprzętowych w zakresie konfigurowania dostępu do internetu, konfiguracji podsieci, zastosowania zabezpieczeń systemowych, konfiguracji usług zdalnego dostępu, przekierowania portów, usług systemowych.

u)Znajomość zasad działania technologii ISDN w zakresie usług typu BRA i PRA.

v)Znajomość reguł bezpieczeństwa w korzystaniu z komputera w sieci komputerowej.

w)Umiejętność wykrywania oraz likwidacji zagrożeń w postaci wirusów komputerowych, trojanów, spyware, worm.

x)Umiejętność myślenia analitycznego w zakresie rozwiązywania problemów w funkcjonowania systemów informatycznych.

1.2.Zakres zadań.

a)Zarządzanie elektronicznym systemem obiegu dokumentów i spraw w urzędzie.

b)Przyjmowanie korespondencji przychodzącej, wydawanie potwierdzeń, obsługa korespondencji wychodzącej.

c)Wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu obiegu dokumentów i przekazywanie na stanowiska pracy, nadzorowanie obiegu korespondencji.

d)Udostępnianie informacji o stanie załatwianych spraw.

e)Tworzenie i wydruk raportów.

f)Tworzenie i nadzorowanie działania rejestrów kancelaryjnych.

g)Obsługa dokumentów podpisanych elektronicznie.

h)Wspomaganie pracowników w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

i)Tworzenie i zabezpieczanie kopii archiwalnych w/w systemu.

k) udział w tworzeniu i bieżącym prowadzeniu strony www i bip urzędu.


2.W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:

2.1.Wymagania.

a)Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112,poz. 1319, wraz z późn. zm.).

b)Znajmość (w szczególności rozdziału 2) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 97,poz. 673, wraz z późn.zm.).

2.2.Zakres zadań.

a)Przyjmowanie do archiwum zakładowego akt z jednostek organizacyjnych urzędu gminy, kontrola przygotowania przekazywanych akt, kontrola zgodności ze spisami zdawczo-odbiorczymi, nadanie indeksów archiwalnych przyjętym aktom,

b)Archiwizowanie dokumentów wytworzonych elektronicznie.

c)Okresowe przeglądanie akt przechowywanych w archiwum pod względem upływu okresu ich przechowywania, ocena i kwalifikacja akt do brakowania, przygotowanie dokumentacji i wystąpienie z wnioskiem do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie akt niearchiwalnych, uwzględnienie zaleceń Archiwum Państwowego i wydzielenie akt przeznaczonych do brakowania,

d)Przekazywanie kopii spisów przyjmowanych akt kat. A do Archiwum Państwowego, oraz okresowe przekazywanie wskazanej dokumentacji do Archiwum Państwowego.

e)Przeprowadzanie okresowej likwidacji wybrakowanych akt przy współpracy z firmą zewnętrzną.

f)Wyszukiwanie i udostępnianie zasobów archiwum na potrzeby pracowników urzędu i jednostek zewnętrznych,


Wykształcenie :

* WYŻSZE : KIERUNEK INFORMATYCZNY
* PREFEROWANY STAŻ 3 LATA

Wymagania konieczne:

* dokładność,
* systematyczność,
* dyspozycyjność,
* znajomość obsługi komputera,
* spełnianie kryteriów wynikających z art.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych: (tekst jednolity Dz.U.2001 r. Nr 142 poz.1593, wraz z późn.zm.)
* znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym,(tekst jednoslity Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591 wraz z późn.zm.)
* znajomość przepisów obowiązujących na danym stanowisku pracy, wskazanych w ogłoszeniu o naborze.

Wymagania pożądane:

* odporność na stres,
* zdolności organizacyjne,
* komunikatywność,
* łatwość nawiązywania kontaktów,
* umiejętność pracy w zespole,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

* kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
* oświadczenie o niekaralności i o tym, że nie toczy się w stosunku do niego żadne postępowanie karne,
* kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( zał.nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006 r.Dz.U.Nr 125 poz. 869) ,
* życiorys (CV),
* list motywacyjny,

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).


Dokumenty należy składać osobiście w terminie do dnia :

17.12.2007 r. - poniedziałek do godziny 15 - tej w siedzibie Urzędu Gminy Kamienna Góra Al.Wojska Polskiego 10 , 58-400 KAMIENNA GÓRA Sekretariat, pok. 201 I piętro z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w UG w Kamiennej Górze"

Inne informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.

Oferty odrzucone , do obioru w terminie 3 dni od daty ogłoszenia wyników naboru ( po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone)

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 075 744 4031.


Wójt
Stanisław Szmajdziński


Ostatnia aktualizacja ( wtorek, 04 grudzień 2007 )
Następny >
[ Wróć ]
Pozostale artykuły

* Przepisanie uprawnień do lokalu mieszkalnego
* Uzyskanie lokalu mieszkalnego
* Uzyskanie lokalu zamiennego, zastępczego
* Uzyskanie lokalu socjalnego
* Zamiana lokali mieszkalnych /wzajemna/


Najczęściej czytane

* Dolnośląski Klucz Sukcesu - Zamek Kliczków 2005
* Aktorskie przygody Skrzatów w Gorzeszowie
* IKONKA - Czytelnie internetowe w gminie
* Przewodnik po cysterskich zabytkach na Dolnym Śląsku
* Wizyta węgierskich dziennikarzy w Krzeszowie

Advertisement

powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez D. Sowa dnia 03.12.2007
Opublikowana przez D. Sowa dnia 03.12.2007. Wygasa 17.12.2007. Odsłon 3
Drukuj treść ogłoszeniaLink otwiera się w nowym oknie
Początek strony