- Urząd Gminy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej - ePUAP, to główne przedsięwzięcie przewidziane w Planie Informatyzacji Państwa na lata 2007-2010. Rezultatem projektu jest uruchomienie platformy, na której instytucje publiczne udostępniają usługi oparte na elektronicznych kanałach komunikacji poprzez pojedynczy punkt dostępowy w Internecie.
Elektroniczna skrzynka podawcza e-PUAP ma za zadanie dostarczyć obywatelom i przedsiębiorcom usługi publiczne mające charakter uniwersalny świadczone drogą elektroniczną. W celu złożenia wniosku do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne. Plik instrukcji zakładania konta dostępny jest poniżej:
Wykaz usług udostępnianych na platformie E-PUAP przez Urząd Gminy Kamienna Góra:
2. Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Wniosek o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
4. Wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
5. Wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
6.Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi.
7.Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym mieszkańców.
8.Skargi, wnioski, zapytania do urzędu.
Instrukcja zakładania konta w ePUAP
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie dokumentu w postaci elektronicznej podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego
http://epuap.gov.plDostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:30 – 15:30) do Sekretariatu Urzędu mieszczącego się przy ul. Aleja Wojska Polskiego 10, Kamienna Góra na następujących nośnikach danych:
-
- dyskietka
- płyta CD
- płyta DVD
- pendrive
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
Akceptowalne formaty załączników to:
-
- .DOC, .ODT, .RTF
- .XLS, .ODS
- .CSV
- .TXT
- .GIF, .TIF, .BMP, .JPG
- .ZIP, .RAR
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.