- Urząd Gminy
- Referaty
- ROZWOJU I INFRASTRUKTURY (RI)
ROZWOJU I INFRASTRUKTURY (RI)
REFERAT ROZWOJU I INFRASTRUKTURY
kierownik referatu mgr Arkadiusz Wierciński
telefon - 756106295
inspektor Grzegorz Jakóbczyk
telefon - 756106295
inspektor mgr Tomasz Urbański
telefon - 756106374
inspektor mgr Adam Miśkowicz
telefon - 756106374
inspektor mgr inż Natalia Chamot-Dybiec
telefon - 756106291
inspektor inż. arch. Beata Paździor
telefon - 756106291
podinspektor Emilia Proskura
telefon - 756106374
Do zadań i kompetencji referatu Rozwoju i Infrastruktury należą zadania z zakresu pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych (w tym środków z UE), prowadzenia procesów inwestycyjnych i zamówień publicznych, utrzymania istniejącej infrastruktury drogowej i oświetlenia, realizacja zadań gminy w zakresie gospodarki przestrzennej a także promocja gminy i współpraca z NGO. Do zadań referatu należy również utrzymanie i obsługa urządzeń odwodnienia i kanalizacji deszczowej, przypisanych referatowi postanowieniem wójta. Działania referatu polegają w szczególności na :
1) w zakresie pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych, prowadzenia procesów inwestycyjnych i zamówień publicznych oraz utrzymania istniejącej infrastruktury drogowej :
a) przygotowaniu, prowadzeniu i rozliczaniu zadań inwestycyjnych, robót remontowych i prac modernizacyjnych obiektów komunalnych gminy,
b) organizowaniu i prowadzeniu wymaganych przetargów,
c) pozyskiwaniu środków finansowych ze źródeł zewnętrznych,
d) zarządzaniu drogami gminnymi, budową, modernizacją i ochroną tych dróg,
e) obsłudze i utrzymaniu kanalizacji deszczowej objętej właściwością referatu,
f) utrzymywaniu punktów świetlnych,
g) przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań w sprawach zamówień publicznych,
2) w zakresie gospodarki przestrzennej :
a) prowadzeniu i koordynacji prac związanych z opracowywaniem i realizacją planów zagospodarowania przestrzennego,
b) przygotowywaniu i gromadzeniu materiałów planistycznych gminy,
c) ustalaniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
d) współdziałaniu z administracją rządową w ramach nadzoru urbanistyczno – budowlanego,
e) prowadzeniu spraw z zakresu ustalania nazw miejscowości, ulic, obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
f) wykonywaniu zadań z zakresu podziału nieruchomości,
g) realizowaniu zadań gminy z zakresu prawa geologicznego i górniczego,
h) realizowaniu zadań gminy z zakresu prawa energetycznego,
3) w zakresie promocji gminy :
a) promowaniu gminy,
b) prowadzeniu spraw z zakresu ewidencji gospodarstw agroturystycznych,
c) realizacji zadań z zakresu informacji i integracji europejskiej, turystyki i sportu,
d) współpracy z organizacjami pozarządowymi i samorządowymi,
e) prowadzeniu strony www i BIP.
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2015
Istotne zadania inwestycyjne i remontowe zakończone w 2014 roku.
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2013
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2012
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2011
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2010
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2009
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2008
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy Kamienna Góra za rok 2007
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych gminy Kamienna Góra za rok 2006
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych gminy Kamienna Góra za rok 2005.
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych gminy Kamienna Góra za rok 2004.
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych gminy Kamienna Góra za rok 2003.
Informacja o wykonaniu istotnych zadań inwestycyjnych i remontowych gminy Kamienna Góra za rok 2002.
UWAGA! Informacja dotycząca zajęcia pasa drogowego w zakładce: "Indeks spraw" (Drogi gminne).